Klacht SWOOP: Rekening ontvangen nooit geen telefoon ontvangen

Klachtnummer
# 333901
Gebruiker
Goodbehaviour
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg een rekening voor een telefoon die ik nooit ontvangen heb... probeer ze te bereiken krijg een bandje.

De oplossing

Rekening ingetrokken wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    SWOOP
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen heer/mevrouw Hagendoorn,

    Smart Repair B.V., de voormalig eigenaar van SWOOP, is op 24 oktober door de rechter failliet verklaard. Indien u vóór 24 oktober 2018 een refurbished toestel bij SmartRepair B.V. of SWOOP gekocht hebt of heeft laten repareren, is de garantie vanwege het faillissement komen te vervallen. Omdat deze rechtspersoon niet is overgenomen, kunnen wij u daarom op een toestel dat voor het faillissement is aangeschaft helaas geen garantie verstrekken, noch kunnen wij oude klantinformatie of facturen inzien.

    Gezien dat u de rekening hebt ontvangen rond de periode dat Smartrepair failliet ging kunt u deze als niet verzonden beschouwen.

Ook een klacht indienen over SWOOP?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen