Klacht SWOOP: Swoop 2 jaar garantie wordt niet nagekomen.

Klant76

Swoop verkoopt oa 2e hands telefoons.
Wij hebben een iphone 6 besteld, op 31 juli gekregen.
De eerste telefoon die wij ontvingen was al na een week stuk, na 3 weken eindelijk een andere telefoon ontvangen. Deze heeft 5 weken gewerkt en ging toen ook stuk. Deze terug gestuurd voor reparatie. Dit keer wijzen ze het herstel af met als rede val / stoot schade. Echter het krasje aan de onderkant van de telefoon was reeds aanwezig toen wij deze ontvingen. De telefoon is inmiddels terug gestuurd, en blijkt met missende onderdelen terug gestuurd. De schoefjes aan de buitenkant van de behuizing ontbreken, de afdek plaatjes van de connectoren aan de binnenkant ontbreken. En er zit een batterij van juni 2017 in. Het blijkt dus dat de batterij is vervangen, als gevolg van deze reparatie is het moedebord beschadigd. Dit wil Swoop niet onder garantie repareren.

Een vervangende telefoon of het gehele aankoop bedrag terug.

SWOOP
    Geachte heer/mevrouw van der Wardt,

Wat vervelend dat u een probleem ondervindt met uw toestel.

Smart Repair B.V., de voormalig eigenaar van SWOOP, is op 24 oktober door de rechter failliet verklaard. Indien u vóór 24 oktober 2018 een refurbished toestel bij SmartRepair B.V. of SWOOP gekocht hebt of heeft laten repareren, is de garantie vanwege het faillissement komen te vervallen. Omdat deze rechtspersoon niet is overgenomen, kunnen wij u daarom op een toestel dat voor het faillissement is aangeschaft helaas geen garantie verstrekken, noch kunnen wij oude klantinformatie of facturen inzien.

Wij, als nieuwe eigenaar van de merknaam Swoop, hopen dat het in 2017 goed is opgelost.

Ook een klacht indienen over SWOOP?