Klacht SWOOP: Vrijwel nieuwe iPhone onbruikbaar maken door 2 keer fouten te maken bij vervangen scherm

Vanaalst3

Reparatie van scherm van iPhone verkeerd gerepareerd en niet juiste scherm geplaatst. Na een klacht opnieuw een scherm geplaatst en hierbij de home button beschadigd die nu niet meer functioneert. Schriftelijk in gebreke gesteld maar geen aanvaardbare oplossing aangeboden

Geldelijke vergoeding van de reparatiekosten van het scherm en schadevergoeding omdat de home button van de telefoon niet meer werkt

SWOOP
    Geachte heer/mevrouw van Aalst,

Smart Repair B.V., de voormalig eigenaar van SWOOP, is op 24 oktober door de rechter failliet verklaard. Indien u vóór 24 oktober 2018 een refurbished toestel bij SmartRepair B.V. of SWOOP gekocht hebt of heeft laten repareren, is de garantie vanwege het faillissement komen te vervallen. Omdat deze rechtspersoon niet is overgenomen, kunnen wij u daarom op een toestel dat voor het faillissement is aangeschaft helaas geen garantie verstrekken, noch kunnen wij oude klantinformatie of facturen inzien.

Wij, als nieuwe eigenaar van de merknaam Swoop, hopen dat het vorig jaar goed is opgelost.

Ook een klacht indienen over SWOOP?