Klacht Symantec: norton internet security abonnement verlengen 30 procent duurder dan nieuw abonnement

Klachtnummer
# 200038
Gebruiker
RN
Datum
0 reacties

Details

De klacht

HT Heb een Norton Internet security abonnement. Deze is zojuist verlengd. Abonnementsprijs is € 79,99
Hetzelfde abonnement kost in de winkels zo blijkt uit een rondgang op internet €49,99

Het feit dat je vaste klant bent wordt "beloond" met een opslag van circa 33 %.
gechat met een medewerker van Norton maar volgens hem waren de "marketing" instellingen zodanig dat hij geen andere /aangepaste aanbieding kon doen. Ik kon wel een periode gratis krijgen maar daarmee heb je volgend jaar die discussie weer.
Feitelijk kun je dus beter je abonnement opzeggen en overstappen naar een andere aanbieder of een nieuw abonnement afsluiten bij dezelfde partij. Bizar en bijzonder klantennepperij

De oplossing

gelijke prijs / niet meer betalen dan nieuwe klanten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Symantec hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Symantec?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen