Klacht Syncasso: Niet bereikbaar zijn en niet reageren op berichten

Incasso bureau groenewegen-syncasso zeer slecht te bereiken al dan niet helemaal te bereiken laten je meer 12 minuten in de wachtrij staan om dan uiteindelijk te melden dat je het later maar weer eens moet proberen,en verbreken de verbinding heb een betalingsregeling ingediend maar er wordt niet op gereageerd ook niet via eigen dossier en ook niet via mail,vindt te van de zotten en debiteuren onvriendelijk,als je belt moet je via een of ander menu doorlopen en uiteindelijk kom je in een menu waar je een betaalafspraak via menu kan indienen en zelf bedrag en datum indienen voor regeling ,MOET JE OOK MAAR WETEN !,vertellen ze je niet !.

dat groenewegen - syncasso contact met mijn opneemt via telefoon of mail en niet dreigt met weet ik dan al niet,dan eerst zelf zorg dat ze goed bereikbaar zijn

Syncasso
    Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Ook een klacht indienen over Syncasso?