Klacht Syncasso: Niet bereikbaar zijn en niet reageren op berichten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 271375
Gebruiker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Incasso bureau groenewegen-syncasso zeer slecht te bereiken al dan niet helemaal te bereiken laten je meer 12 minuten in de wachtrij staan om dan uiteindelijk te melden dat je het later maar weer eens moet proberen,en verbreken de verbinding heb een betalingsregeling ingediend maar er wordt niet op gereageerd ook niet via eigen dossier en ook niet via mail,vindt te van de zotten en debiteuren onvriendelijk,als je belt moet je via een of ander menu doorlopen en uiteindelijk kom je in een menu waar je een betaalafspraak via menu kan indienen en zelf bedrag en datum indienen voor regeling ,MOET JE OOK MAAR WETEN !,vertellen ze je niet !.

De oplossing

dat groenewegen - syncasso contact met mijn opneemt via telefoon of mail en niet dreigt met weet ik dan al niet,dan eerst zelf zorg dat ze goed bereikbaar zijn

1 reactie

  1. Auteur
    Syncasso
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Syncasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen