Opgelost door Syncasso: Onterechte incasso

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 331343
Gebruiker
BoterOlijf#473
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onterechte incasso. Nooit wat besteld via afterpay, maar toch een schuld staan.

De oplossing

Dossier sluiten. Ga niet betalen!

1 reactie

  1. Auteur
    Syncasso
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij nemen geen klachten in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BoterOlijf#473
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Syncasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen