Klacht Syncasso: Opheffing loonbeslag niet tijdig doorgegeven aan mijn werkgever

Klachtnummer
# 353132
Gebruiker
MB-36
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Opheffing loonbeslag is niet tijdig aan mijn werkgever doorgeven waardoor ik nu al 2 weken achtereenvolgens te weinig salaris ontvang en daarnaast heb ik het door Syncasso teveel ontvangen geld nog steeds niet terug gehad.

De oplossing

Dat ik het geld wat mijn werkgever teveel aan Syncasso heeft overgemaakt zsm terug krijg zodat ik ook weer andere betalingen kan verrichten.

1 reactie

  1. Auteur
    Syncasso
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Wij nemen geen klachten in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/


Ook een klacht indienen over Syncasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen