Klacht Syncasso: Wel dreigen maar geen antwoord

Willem

Op 29 Juni een e-mail gekregen van Syncasso omdat NS een dossier bij hun had liggen.
Gelijk doorgeven dat het probleem bij de NS zelf ligt , met korte uitleg en dat ik dus hun e-mail ongewenst vind. Geen antwoord gekregen tot ik op 21/07 een dreig mail van hun krijg omdat ik niet aan hun eisen heb voldaan. gelijk antwoord gegeven maar ik verwacht eigenlijk geen actie van hun omdat ik nog steeds op antwoord zit te wachten vanaf 29/06

Dossier onmiddellijk sluiten gezien ze niet instaat zijn om normaal te communiceren.
En excuses voor de dreigementen.

Willem
    belangrijke notitie, als men mij belt, ik neem geheime/prive nummers niet op, dit door de vele ongewenste telefoontjes van telemarketing en dergelijke. Maar een zichtbaar nummer heeft altijd geluk (behalve als ik in vergadering zit) en ik heb voicemail mag gewoon worden ingesproken.
    Syncasso
    In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 25 juli jl. een email bericht gestuurd naar betrokkene, waarin wij een toelichting geven op de bovenstaande klacht. Tevens hebben wij onze excuses aangeboden. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.
    Willem
    Het antwoord van syncasso is standaard en kort door de bocht. Ik voel mij nog steeds bedreigd door de brieven en emails van syncasso. Want er zullen acties worden ondernomen als ik niet betaal. Daarnaast heb ik nog steeds geen bevestiging dat het dossier is gesloten.
    Willem
    Geen oplossing en geen reacties je wordt dood genegeerd maar wel blijven dreigen.

Willem

Ook een klacht indienen over Syncasso?