Klacht Syntus: Eindbestemming niet bereikt zonder dit door te geven

Ankie#2

Hedenmorgen om 11.59 zijn wij aan de kotkampweg in Enschede in bus 3175 gestapt met 65 kaart totaal 4 euro voor 2 personen om naar Overdinkel te gaan, tot onze verbazing moesten er in Losser uit want de bus ging verder i.v.m processie in Overdinkel. De busschaufeur vroeg wie er naar Overdinkel ging (wij dus en nog wat andere mensen) en hij zei dood leuk ik ga niet verder i.v.m processie, wij zeiden toen had dat gezegd bij instappen dan waren wij niet mee gegaan, hij zei dat hij het pas zaterdagavond wist, dus op deze zondag de 21 oktober wist hij het, toe zei hij ik wist niet dat jullie naar Overdinkel wilden dit vinden wij een erg stomme opmerking. je hoeft nl nooit te zeggen waar je heen gaat, en deze bus gaat normaal naar Overdinkel ( wij weten niet dat de bus niet verder dan losser).
Het werd boos op ons dat wij hem zeiden dat hij het had moeten bij het instappen dat hij niet verder dan Losser. Wij zijn noodgedwongen met dezelfde bus weer terug gegaan naar de kotkampweg, wel 4 euro arme waar we niets aan gehad hebben alleen een grote mond.

Vr. Groeten mevr. B. Keeler en Mevr. T Steijlen

Mijn geld terug

Wij vinden dat Syntus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?