Klacht Syntus: Kreeg een erg grote mond omdat ik zij dat de bussafeur te vroeg langs de bus halte kwam

Mambojambo69

Hallo meneer/mevrouw,

Mijn naam is Ferry Slangewal
Heb een tijdje geleden een woorden wisseling gehad met een bussafeur tussen de route van Raalte naar dalfsen. Het ging er om dat ik mijn licht van mijn mobiel niet zo snel aan kon doen om te laten weten dat ik bij de bus halte stond, die onbelicht was. Vandaag om 18:14 wou was ik bijna bij de bushalte om de bus te nemen van 18:19. De bussafeur was zo aardig om voor de bushalte te stoppen wat ik erg op prijs stelde omdat het regende. Vervolgens herkende de bussafeur mij en kreeg ik de wint van voren. Hij werd geïrriteerd en ik ook. Ik werd de bus uit gezet langs de kant van de weg en hij zij dat ik nooit meer deze lijn mag gebruiken. En als ik weer de bus pak de politie word gebeld. Voor mijn werk heb ik echter bijna elke dag de bus nodig. Ik hoop dat hier wat mee gedaan wordt en ik gewoon normaal met de bus kan rijzen. Zou het wel opgelost willen hebben.
Hoop snel wat terug te horen van jullie.

Met vriendelijke groet ferry slangewal

Dat ik gewoon weer zonder problemen de bus van Raalte naar dalfsen kan pakken.

Wij vinden dat Syntus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!