Klacht Syntus: Nog steeds geen geld terug, ticketnummer 11171

Klachtnummer
# 166543
Gebruiker
Arthing
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 24 maart 2016 heb ik gevraagd € 0,41 terug te storten op mijn OV-chipkaart. Mijn aanvraag heeft Syntus geregistreerd onder nummer 11171.
Op 30 maart wordt mijn aanvraag ingewilligd, maar "op dit moment" is het voor Syntus onmogelijk het bedrag terug te storten op mijn OV-chipkaart. Syntus vraagt om mijn IBAN-nummer, en dat geef ik nog dezelfde dag.
Op 31 maart deelt Syntus mee dat het bedrag is klaargezet zodat het overgemaakt kan worden door de financiële afdeling.
Op 19 april deel ik Syntus mee dat ik het bedrag nog niet heb ontvangen. Ik dring aan op spoedige betaling, dat wil zeggen vóór 1 mei. Ik ontvang van Syntus een bevestiging waarin staat dat mijn aanvraag is geregistreerd onder nr. 12371 en dat het een follow-up betreft van mijn eerdere aanvraag met ticketnummer 11171.
Daar is het bij gebleven. Ik heb het bedrag nog steeds niet ontvangen en het is inmiddels 2 mei.


De oplossing

Op korte termijn € 0,41 op mijn bankrekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Syntus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Syntus?