Klacht Syntus: Onterechte boete is nog niet terug gestort

Klachtnummer
# 281647
Gebruiker
JSR2017
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Chipautomaat van de bus functioneerde niet goed, niet ingecheckt, maar wel een onbeperkt vrij reizen abonnement (zelf betaald in een zakelijk abonnement). Een boete ontvangen van 52 Euro tijdens de controle. Bezwaar ingediend, Syntus heeft ingestemd met toekennen van coulanceregeling en belooft geld terug te storten. Dit is nu, 2,5 maand later nog steeds niet gebeurd. Telefonisch wordt de verbinding automatisch verbroken, over de email wordt niet meer gereageerd.

De oplossing

Boetebedrag van 51,98 EUR terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Syntus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Syntus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen