Klacht Syntus: Te lang gereist

Klachtnummer
# 338102
Gebruiker
Linsey#1998
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kaartje,
Syntus nachtlijn
Datum 9/12
Tijd 03:38
Instap zone 5042

Ben uitgeweest in Amersfoort met mijn vriend en nog een vriend snachts en heb de laatste bus gepakt. Er zaten dronken kinderen/jong volwassenen in de bus. Elke halte drukte ze op de stop knop. De buschauffeur netjes stoppen elke halte. Als ik de chauffeur was geweest had ik ze er allang uitgegooid. Maar de bus was al verlaat en heeft er uit eindelijk ruim 2 uur over gedaan om bij de wilde zwaan aan te komen.

Wil de kosten die wij hebben gemaakt graag terug voor ons 3.

Bewijs heb ik nog als jullie dat willen.
De transacties zijn uitgeprint kon dus niet inchecken met OV.

Hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
Linsey van Meggelen

De oplossing

Wil mijn geld terug, 12 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Syntus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties