Opgelost door T&T Telecom: Nieuwe Samsung Galaxy J7 gekocht, na 3 weken laad het toestel niet meer

# 161956

3 weken geleden heb ik bij T&T telecom 3 stuks Samsung J7 DUOS gekocht,
één van de toestellen laad ineens niet meer na ongeveer 2 1/2 a 3 weken gebruik.
Vanzelfsprekend ben ik langs de winkel gegaan...ik kon daar het toestel achterlaten en het zou gerepareerd worden.....doch.....DIT ZOU 4 WEKEN DUREN !!!!!!!
Dat was normaal bij Samsung zei men daar. Uiteindelijk nadat ik 4 x ben teruggeweest in de winkel werd mij duidelijk dat er geen toestel vervangen noch binnen redelijke termijn gerepareerd zou worden. Dus contact opgenomen met Samsung Nederland................... Nu voel ik mij opgelicht...
Waar ik tot mijn stomme verbazing te horen kreeg dat men geen garantie gaf op dit toestel omdat het geen BENELUX toestel betreft. Aan de hand van het IMEI nummer kon men achterhalen dat het toestel in Rusland geleverd is door Samsung.
En daar schijnt men dus producten te mogen verkopen zonder consumentenbescherming. Samsung weigert te repareren noch te vervangen, de winkel idem

Toestel vervangen voor nieuw toestel of reparatie binnen redelijke termijn van bijv 1 week.

Wij vinden dat T&T Telecom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Martin
    Ik wil hierbij aangeven dat T & T telecom het probleem super en snel heeft opgelost, eigenlijk was er dus niet echt n probleem maar een miscommunicatie. Dus ik ben heel erg tevreden met de oplossing en al in het bezit van een nieuw vervangend toestel. Ik zal zeker weer een nieuw toestel aanschaffen bij T & T
    Martin
    100% opgelost, hier kan elk bedrijf een voorbeeld aan nemen, dank aan T & T telecom i nHilversum

Ook een klacht indienen over T&T Telecom?