Klacht T-Mobile : "genaaid"

esthervl

ik voel mij vreselijk belazerd en inmiddels ook in de steek gelaten door T-Mobile. ik ging afgelopen zondag 31 augustus naar de T-Mobile winkel in e'hoven(rechtestraat)om te vragen of ik mijn abonnement voort kon verl. daar ik problemen had met mijn oude telefoon . na een hoop uitleg (en 70 euro vroegtijdig verlengen)heb ik gekozen voor de s5 met onbeperkt bellen en 2gb. voor mijn zoon wilde ik ook een abonnement. hij wilde ook graag de s5 en hier stonden wij over te discussieren wat de verkoper ook duidelijk gehoord (aangehoord)heeft en ons het advies gegeven voor de s5 mini te gaan, dit was puur om financieele redenen. met 150 minuten en 2gb. samen met deezer aanbieding voor 2 euro ben ik voor dit laatste abonnement 41 euro per maand kwijt. tot mijn hele grote verbazing was er vanaf de volgende morgen een aanbieding voor het tienjarig bestaan voor de s5 +5gb onb. bellen en een samsung tab. voor hetzelfde bedrag als het abonnement van mijn zoon. en nu..van kastje naar muur

ik wil dat de actie alsnog op allebei onze abonnementen toegepast gaat worden. ik vind het niet meer dan normaal dat een medewerker zijn klanten wijst op een aanbieding die de volgende dag in zou gaan. ben inmiddels bij een ander filiaal geweest die zou de manager van de rechtestraat mij laten bellen, heb vandaag al twee keer met de klantenservice gesproken en niemand kan mij helpen en ik wordt ook niet teruggebeld. als dit de manier is waarop je met je (bestaande en nieuwe)klanten omgaat hoeft dit voor mij echt niet meer. zelfs bij de supermarkt wordt je erop gewezen als er de volgende dag een aanbieding ingaat voor het product dat jij op dat moment wilt aanschaffen.

T-Mobile
    Geachte mevrouw vlaanderen,Wij hebben uw klacht besproken en komen hier zo spoedig mogelijk op terug. Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice
    ik wacht nog steeds af, want ik heb na 1 telefoontje niets meer vernomen
    T-Mobile
    Geachte mevrouw vlaanderen,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij u gebeld maar helaas niet bereikt, daarom hebben wij u per e-mailbericht geeinformeerd.Met vriendelijke groet, T-Mobile
    esthervl
    ik heb de email inmiddels gelezen waarin mij is aangeboden om de eerste factuur te verwijderen en mijn "vroege verlengingskosten"ook te schrappen, maar dit is voor mij niet de oplossing zoals ik al gemeld heb. maar ik heb ook gezegd dat ik hier geen ja-nee spelletje van ga maken, wat ik wil kunnen jullie niet bieden dus hier zal ik het mee moeten doen en mijn eigen conclusies trekken. het vertrouwen is voor mij weg en dat betreur ik ten zeerste. toch bedankt voor de reactie
    T-Mobile
    Geachte mevrouw vlaanderen, Dank voor uw reactie. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op het klachtenkompas af te sluiten? Alvast bedankt.T-Mobile
    Klantenservice
    esthervl
    omdat er door een medewerker toegezegd is geweest dat het abonnement van mijn zoon direct alsnog omgezet kon worden naar de aanbieding accepteer ik niet dat het nu afgedaan wordt met een korting van een maand abonnement op allebei de facturen. maar er wordt gezegd dit staat niet zwart op wit dus hier gaan we niet in mee. dus medewerkers kunnen zeggen wat ze willen zolang ze het maar niet zwart op wit zetten is er niets aan de hand voor T-Mobile. onbegrijpelijk voor mij en zeer klantonvriendelijk
    T-Mobile
    Geachte mevrouw vlaanderen,Vandaag hebben wij uw klacht telefonsich besproken. Wij kunnen ons voorstellen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken, wij kunnen u echter niet anders berichten. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    esthervl
    zie eerdere berichten. ik vind het onbegrijpelijk dat dit in eerste instantie al gebeurt is maar nog erger dat ik dan een toezegging krijg van een medewerker dat het geregeld is en ik snel naar de winkel moet gaan om het om te laten zetten en dan blijkt dat dit niet zo is en T-Mobile zegt helaas u heeft het niet zwart op wit staan dus wij doen niet wat u van ons vraagt

esthervl

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?