Klacht T-Mobile : 'slechte'/verwarrende communicatie aanleg

# 620067
Ivo_d_W

Blijkbaar zijn er, met de aanleg van glasvezel, 'ineens' werkzaamheden in onze straat. Daar wij in een straat wonen waar veel auto's in relatie met het aantal bewoners, zijn er beperkte parkeerplekken. Aangezien wij een carport hebben, heb ik voor mijn vriendin de carport gereserveerd. Bij thuiskomst gister is er 'reclame' in de bus gegooid, aangezien het A5-je lijkt op een eerdere ontvangen reclame van T-Mobile. Met 2 kleine kinderen in en om de armen beland deze op de bar. Vanmorgen kon mijn vriendin nog net communiceren dat de auto eerst weg moest, alvorens alles open te gooien.
De klacht is dus, in het kort, dat er niet TIJDIG gecommuniceerd word (reclame blaadje pas om 18h00 gezien, waarop staat dat er de volgende ochtend rond 7h00 begonnen wordt). Tevens is het VERWARREND. Het is precies dezelfde layout/indeling als eerder ontvangen reclame van T-Mobile. Dit is in de buurt-app ook besproken, aangezien wij niet de enige waren. Voor de gehele straat was het gister en vandaag dus een verwarrende situatie.

In het vervolg gewoon simpelweg tijdig een 'normale' brief met info.
Dit is zéér verwarrend. Er kan toch gewoon een brief met logo met daarop de info te leveren? Of dit per post of 'zelf' in de bus gedaan wordt, is dan aan jullie zelf.
Tijdig is niet de avond ervoor.

T-Mobile
    Goedemiddag,

We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.

We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Groetjes, Team Privacy & Complaints

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?