Klacht T-Mobile : beloftes worden niet nagekomen, bereikbaarheidsprobleem al weken niet opgelost, na

Sandokan

Ik heb al weken slecht bereik. Ik kan niet bellen. Er is een case aangemaakt. Ik zou afgelopen maandag gebeld worden om mee te mogen doen aan een proef om om te schakelen naar bellen met wifi in het geval van slecht bereik maar ben nog steeds niet gebeld en het is nu vrijdag.

Ik wil dat mijn bereikbaarheidsprobleem (ik kan niet bellen) z.s.m. opgelost wordt. na alle contactmomenten en telefoontjes van mijn kant wil ik dat er actie komt.

Beste meneer/mevrouw,

Wij hebben uw klacht ontvangen en in behandeling genomen. Uit onze gegevens blijkt dat u inmiddels bent teruggebeld door onze klantenservice. U ontvangt zo spoedig mogelijk verder bericht, mocht u dat tot op heden niet hebben ontvangen.

Sandokan
    De klacht is nog steeds niet verholpen. Het zou 10 dagen duren voordat ik gebruik kan maken van de wifi proef. Ik wacht het nog 3 dagen af. daarna zal ik melding maken als het opgelost is of als ik nog steeds slecht bereik heb.
    Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij wachten uw verdere reactie af.

Sandokan
    Ik ben nu aangesloten op de proef met wifi. Het is iets beter maar na een tijdje bellen verslechtert het. Calls met meerdere mensen is helemaal niet te doen. Dan moet ik in de tuin gaan staan. Fijn als ze nog even contact opnemen
    Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Uit onze gegevens blijkt dat u dit ook telefonisch heeft doorgegeven aan onze klantenservice. Zij hebben een opdracht aangemaakt voor de technische afdeling. U zal zo spoedig mogelijk door de technische afdeling hierover worden gebeld.

Prima, ik wacht het af.

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?