Klacht T-Mobile : Vals ingelicht

# 619433
GroteVlinder#140

Mijn telefoon gevallen glas aan de voorkant was stuk. Had geen verzekering erop aan gesloten. En wist dat de reparatie kosten voor mij waren. Ging naar 't mobiel om de telefoon in reparatie te brengen. Legde uit wat er was gebeurd. En of de 387 euro reparatie kosten bij mijn abonnement kon worden toegevoegd aan gezien ik niet zo even 400 euro had liggen voor mijn i phone 13 die net een paar maanden oud is. De t mobiel verkoper in venlo ging hier mee akkoord. En heb dus de telefoon laten weg sturen. En ik zou 10 dagen me telefoon kwijt zijn. En kon ook niet in me icloud komen om emails te ontvangen aangezien ik maar een apparaat had. En er belangrijke gegevens op stonden. Waar ik dus niet bij kon. 10 dagen verstreken.en de een andere verkoper zegt dat ik nu 387 euro moest betalen om de telefoon in behandeling te laten nemen. Waarop ik zei de kosten zouden met het abonnement toe gevoegd worden en mijn maandelijks abonnement hoger zou uitvallen. Dat op die wijzen de reparatie kosten terug te vergoeden. Dat ik dit met zijn andere collega heb afgesproken. Dat kan niet werk hier al zoveel jaar en dat doen wij niet. Waarom heb ik de telefoon afgetuurd dan als dit niet mogelijk zou zijn. Anders zou ik hier niet zijn. De verkoper vond het een raar verhaal. Nu moest de telefoon gecanceld worden van de reparatie. Ze moesten het reparatie bv bellen om de reparatie te annuleren die naar mijn i cloud mail was gestuurd. En kom daar niet inkomen. Dus moest het bv het emailadres wijzigen dat met pijn en moeite ging. Omdat het druk in de winkel was wilde hij dit voor me cancelen en zou ik een week 10 dagen later op kunnen halen. Ik vertrouwde hem op zijn woord. 10 dagen later was de telefoon nog niet terug. Omdat er 36.50 verzend kosten betaald moest worden. Die ok uit frustratie betaald heb. Want ze wisten waar ze mee bezig waren. Inmiddels had ik alle medewerker gesproken in de winkel van t-mobiel. Ze vroegen ook wie de persoon was met wie ik dit had afgesproken. Toen ik de persoon aan kon wijzen vluchte hi snel de winkel uit. Ben 5 weken me telefoon kwijt geraakt tot geen compensatie. En na dat mij telefoon terug gestuurd was nog meer schade had toen ik hem verzonden had.dit is mijn klach

Compensatie

T-Mobile
    Goedemiddag,

We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Groetjes, Team Privacy & Complaints
    GroteVlinder#140
    Ik wacht op een telefoontje
    T-Mobile
    Goedemorgen,

We hebben telefonisch je melding besproken en opgelost. Heel erg bedankt voor je tijd en het fijne gesprek.Zou je de klacht op Klachtenkompas kunnen sluiten? Bedankt!

Groetjes,Team Privacy & Complaints

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?