Klacht T-Mobile : 1000, euro betalen

Klachtnummer
# 136699
Gebruiker
Kiek
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik en mijn parner gaan 23 nov emigreren naar Curaçao ! Nu moet ik een bedrag betalen aan T-mobile van 1000 euro !!!
Het gaat om een contract van 2 jaar ! Ik wil echt wel een gedeelte betalen en onkosten voor mijn nieuwe telefoon , maar 100, euro nee !!
Met T- mobile valt niet te praten , ben al jaren bij T- mobile ( dit valt me zwaar tegen )
Er word ook door T- mobile gedreigd dat ik anders door gestuurd word naar incassobureau als ik niet betaal

Gewenste oplossing

Tot een oplossing komen

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw van der Ploeg,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw van der Ploeg,

    T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent?

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw van der Ploeg,

    Uit onze gegevens blijkt dat u reeds contact heeft gehad met onze klantenservice over uw klacht. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen