Klacht T-Mobile : 1000, euro betalen

Kiek

Ik en mijn parner gaan 23 nov emigreren naar Curaçao ! Nu moet ik een bedrag betalen aan T-mobile van 1000 euro !!!
Het gaat om een contract van 2 jaar ! Ik wil echt wel een gedeelte betalen en onkosten voor mijn nieuwe telefoon , maar 100, euro nee !!
Met T- mobile valt niet te praten , ben al jaren bij T- mobile ( dit valt me zwaar tegen )
Er word ook door T- mobile gedreigd dat ik anders door gestuurd word naar incassobureau als ik niet betaal

Tot een oplossing komen

T-Mobile Klantenservice
    Geachte mevrouw van der Ploeg,

T-Mobile heeft naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Immers, in sommige gevallen is het beter om middels een telefoongesprek direct de juiste oplossing te bieden en om door te vragen naar informatie die nog ontbreekt in uw bericht. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent?

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile
    Geachte mevrouw van der Ploeg,

Uit onze gegevens blijkt dat u reeds contact heeft gehad met onze klantenservice over uw klacht. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?