Opgelost door T-Mobile : 5 dagen oude sony tablet is behuizing van los

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 139769
Gebruiker
chris325i
Datum
3 reacties

Details

De klacht

heb donderdag 19 11 een sony tablet opgehaald bij de t mobile shop
nu merkte ik als ik de tablet aan de rechter kant beet houd dan hoor je de behuizing kraken alsof het niet vast zit
heb t mobile hierover gebeld maar er werd gezegd dat ze hem dan voor reparatie aanbieden wat ik belachelijk vind voor iets van 5 dagen oud of ik mag een ander merk kiezen maar maar geen sony ik heb de man verteld dat ik beide niet wilt en dat ik anders liever alles terug brengt dat kan dus volgens hem niet maar het staat wel op de site binnen 8 dagen ook staat dit op de bon
al met al ben ik weer genezen van t mobile
heb er spijt van dat ik met deze lui in zee gegaan ben

De oplossing

een nieuwe kraak vrije z2 kan toch niet zo moeilijk zijn

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Faas,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer Faas,

    Donderdag 10 december 2015 hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    chris325i
    Datum
    Ben netjes geholpen door t mobile ze gaan een nieuwe leveren

Uiteindelijke oplossing

Auteur
chris325i
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen