Opgelost door T-Mobile : Aanmaningen na contract ontbinding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 403301
Gebruiker
NightSharpShooter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

19-9 We hebben het contract ontbonden. Heb de mededeling gekregen dat ze mij een boete gaan geven van 27 euro x resterende maanden wat uit komt op 540 euro. Dit alles heeft zoveel tijd gekost en het is na bijna 3 maanden nog steeds niet opgelost.
24-9 Ben ik gebeld door de mevrouw van T-Mobile wat klachten oplost, met het goede nieuws dat de boete vervalt en omdat het nog niet opgelost is, begrijpt ze waarom wij het contract hebben ontbonden. Tevens zou ze er voor zorgen dat als er nog brieven of aanmaningen komen, dat die opgelost worden. We hebben op 19-9 Ziggo aangevraagd en vanaf 21-9 hebben we via Ziggo TV, internet en bellen. Alle apparatuur terug gestuurd.

31-10-2019: Krijg nog steeds rekeningen.

20-11-2019: Krijg nu aanmaningen. Contact gehad met T-Mobile klantenservice en werd me mede gedeeld dat het vervallen van de afkoopsom niet goedgekeurd is.

De oplossing

Afspraken nakomen, zodat er geen afkoopsom meer is en dat ik met rust gelaten wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    NightSharpShooter
    Datum
    Na contact te hebben gehad, is dit gelukkig opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NightSharpShooter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen