Opgelost door T-Mobile : Aanmaningen na contract ontbinding

NightSharpShooter

19-9 We hebben het contract ontbonden. Heb de mededeling gekregen dat ze mij een boete gaan geven van 27 euro x resterende maanden wat uit komt op 540 euro. Dit alles heeft zoveel tijd gekost en het is na bijna 3 maanden nog steeds niet opgelost.
24-9 Ben ik gebeld door de mevrouw van T-Mobile wat klachten oplost, met het goede nieuws dat de boete vervalt en omdat het nog niet opgelost is, begrijpt ze waarom wij het contract hebben ontbonden. Tevens zou ze er voor zorgen dat als er nog brieven of aanmaningen komen, dat die opgelost worden. We hebben op 19-9 Ziggo aangevraagd en vanaf 21-9 hebben we via Ziggo TV, internet en bellen. Alle apparatuur terug gestuurd.

31-10-2019: Krijg nog steeds rekeningen.

20-11-2019: Krijg nu aanmaningen. Contact gehad met T-Mobile klantenservice en werd me mede gedeeld dat het vervallen van de afkoopsom niet goedgekeurd is.

Afspraken nakomen, zodat er geen afkoopsom meer is en dat ik met rust gelaten wordt.

NightSharpShooter
    Na contact te hebben gehad, is dit gelukkig opgelost.

NightSharpShooter

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?