Klacht T-Mobile : Abonnement nooit doorgekomen

Klachtnummer
# 539261
Gebruiker
N.
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 26 april telefonisch te overstap geregeld met zowel Ziggo als T-mobile. Hierbij doorgegeven dat T-mobile voor de zekerheid toch even contact kan opnemen met Ziggo voor de afsluitdag, dit zou 11 mei zijn. Inmiddels is het 26 mei en wij hebben geen internet of tv en bij contact met het klantenservice van T-mobile blijkt ook nog is dat er nooit een abonnement aangevraagd is. Heel belachelijk. Ik heb ook een bewijs van het telefonische contact.

Gewenste oplossing

Ik wil zo snel mogelijk een nieuwe abonnement. Per direct.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Zoals reeds vermeld door onze Klantenservice is er op basis van uw gegevens geen klantdossier bekend. Mogelijk is er wat misgegaan bij de verwerking van uw aanvraag. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak.

    Op grond van uw klacht kunnen wij uw aanmelding niet alsnog verwerken. Wij raden u derhalve aan om via www.t-mobile.nl alsnog uw aanmelding in orde te maken.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste klant.

    Uit onze gegevens blijkt dat u een nieuwe aanvraag heeft gedaan of gaat doen.
    Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag. Anders wil ik u vriendelijk verzoeken de klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen