Klacht T-Mobile : Abonnement verlengd met 2 jaar zonder mijn toestemming en mij op de hoogte te stellen

Klachtnummer
# 408689
Gebruiker
A. Bhagole
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn abonnement blijkt in mei jl. door T-mobile met 2 jaar te zijn verlengd zonder mijn toestemming en mij hiervan op de hoogte te stellen. Ik ben in mei telefonisch benaderd door T-mobile met een aanbod om het abonnement te verlengen met een maandelijks opzegbaar abonnement. Ik heb daarbij nooit ingestemd met verlenging met 2 jaar. Ik heb T-mobile vandaag meerdere keren hierover gebeld maar zij willen/kunnen dit niet herstellen, ondanks dat bewijs over toestemming hiervoor van mij ontbreekt en ook zij correspondentie hiervan met mij niet kunnen vinden in hun eigen systemen. Ik ben er vandaag bij toeval achter gekomen omdat ik wilde overstappen naar Vodafone en mijn nummer wil behouden. Ik heb de geplande overstap moeten annuleren omdat T-mobile weigert de verlenging met 2 jaar ongedaan te maken. Het enige dat T-mobile voor mij wilden/konden doen is een klacht namens mij indienen, daar krijg ik zelf geen bevestiging van en medewerker had het standpunt 'dat het is zoals het is', ondanks dat 'het niet zo hoort'.

De oplossing

Ik wil dat T-mobile onmiddellijk de verlenging ongedaan maakt. Ik ben nu een aantrekkelijk tijdelijk aanbod van Vodafone misgelopen.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen binnen korte termijn contact met u op.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen binnen korte termijn contact met u op.
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de klacht te beoordelen en te sluiten?
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile
  4. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer,
    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om de klacht te beoordelen en te sluiten?
    Met vriendelijke groet, Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen