Opgelost door T-Mobile : abonnement word niet stop gezet bij emigratie

dilayyal

Ik heb in februari dit jaar een sim-only abonnement voor twee jaar afgesloten en moest nu onverwacht door personlijke reden weer terug naar Duitsland. Toen ik T-mobile belde om mijn abonnement op te zeggen kreeg ik de informatie dat dit zelfs bij emigratie niet mogelijk is. Er bestaat alleen de optie om de contract tegen een bedrag af te kopen of de contract gewoon doorlopen te laten. Ik betaal nu al 35€ per maand voor een sim-only en de kosten gaan omhoog als ik in het buitenland langer verblijf. De andere optie die ik van de medewerker van de klantenservice kreeg was een nieuwe abonnement bij t-mobil in Duitsland af te sluiten en daardoor de nederlandse contract stop te zetten. De medewerker in de duitse t-mobile winkel zei dat de zelfde contract bij hun drie keer zo duur zij en ik in ieder geval recht op opzegging heb zonder afkoop som te betalen of een nieuwe contract af te sluiten. Ook ben ik door de emigratie gestopt met werken en kan geen nieuwe abonnement afsluiten. Ik zou heel blij zijn als mij met deze situatie geholpen word.

Ik wil mijn abonnement met bewijs van uitschrijving zonder afkoopsom kunnen opzeggen

T-Mobile Mobiel
    Beste heer Yalcin.
    Uw klacht is in behandeling genomen.
    Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet.
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile Mobiel
    Dear Ms Yalcin.
    Thank you for the pleasant phone call.
    I will send you an additional e-mail with the confirmation of our conversation.
    With kind regards.
    T-Mobile

dilayyal

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?