Opgelost door T-Mobile : afhandeling defect nieuwe telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 74140
Gebruiker
VB
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Bij afsluiting van een nieuwe abbonnement een nieuwe telefoon ontvangen, te weten een
Sony experia Z1 compact. Na een maand gebruik laat echter de metalen sierknop rond de aan- en uitknop los. Deze was bevestigd middels een dubbelzijdige tape cq lijm. Gezien de korte gebruiksduur het toestel aangeboden ter reparatie bij T-mobile d.d. 11/08/2014, resultaat d.d. 01/09/2014 toestel retour, schade valt buiten de garantie. Deze kon wel gerepareerd worden voor eem bedrag van 177,- euro!!!!

Zo'n bedrag voor het plakken van een sierring riekt naar pure oplichting, tevens mag worden verwacht dat een toestel binnen een maand niet dergeljke gebreken vertoond. Aanbieding van t-mobile voor contra-expertise bij een door hun aangewezen bedrijf geeft dan ook geen vertrouwen. Met deze werkwijze wordt de klant gewoon opgelicht door t-mobile.

Gewenste oplossing

Correcte reparatie binnen garantie of vervanging toestel.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw/heer, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    VB
    Datum
    Standaardreactie ontvangen, nog geen oplossing.
  3. Auteur
    VB
    Datum
    Telefonisch benaderd door t-mobile, deze bood aan om alsnog het toestel ter reparatie aan te bieden, kosten voor t-mobile. Hier vanaf gezien i.v.m. duur reparatie en transport. Van t-mobile uiteindelijk een passende compensatie toegezegd gekregen. Klacht correct afgehandeld, helaas dat dit niet eerder gedaan is door de
    klantenservice.
  4. Auteur
    VB
    Datum
    Uiteindelijk middels tussenkomst klachtencompas tot een oplossing gekomen. Dank hiervoor.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen