Opgelost door T-Mobile : afhandeling defect nieuwe telefoon
Details
Klacht
Bij afsluiting van een nieuwe abbonnement een nieuwe telefoon ontvangen, te weten eenSony experia Z1 compact. Na een maand gebruik laat echter de metalen sierknop rond de aan- en uitknop los. Deze was bevestigd middels een dubbelzijdige tape cq lijm. Gezien de korte gebruiksduur het toestel aangeboden ter reparatie bij T-mobile d.d. 11/08/2014, resultaat d.d. 01/09/2014 toestel retour, schade valt buiten de garantie. Deze kon wel gerepareerd worden voor eem bedrag van 177,- euro!!!!
Zo'n bedrag voor het plakken van een sierring riekt naar pure oplichting, tevens mag worden verwacht dat een toestel binnen een maand niet dergeljke gebreken vertoond. Aanbieding van t-mobile voor contra-expertise bij een door hun aangewezen bedrijf geeft dan ook geen vertrouwen. Met deze werkwijze wordt de klant gewoon opgelicht door t-mobile.
Gewenste oplossing
Correcte reparatie binnen garantie of vervanging toestel.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.