Klacht T-Mobile : Al 3 weken geen diensten zonder oplossing

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 610793
Gebruiker
Matthijs
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Goedendag,


Ik heb nu sinds ongeveer drie geen glasvezelverbinding thuis. Hierdoor omtvang ik geen internet en tv, waardoor o.a. mijn google home-systemen niet werken. Ik heb al contact gehad over een mogelijke oplossing, omdat ik hier op dit moment ontzettend veel hinder van ervaar. Wat mij op dat moment geboden werd, is dat er 19-08 een monteur kan komen die de glasvezelverbinding in de centrale van de wijk komt herstellen (aangezien het probleem hier lijkt te liggen). 


Ik heb enkele maanden geleden ook ontzettend veel problemen gehad met jullie, wat op dat moment ook heeft geresulteerd in een aantal weken zonder internet. In dit geval  is de tijd die jullie mij zonder netwerk laten zitten nog veel langer en ik vind het dan ook absurd dat hier geen oplossing voor wordt geboden.


Enfin, ik ontvang dus graag van jullie op korte termijn een oplossing voor deze problemen, waardoor ik gewoon weer kan werken en leven zonder hinder. Daarnaast wil ik een vergoeding voor de tijd dat ik zonder service van jullie zit, aangezien ik hier wel gewoon voor betaal. Een compensatie voor de ongemakken die ik ervaar lijkt mij bovendien ook op z'n plaats.


Pak vooral mijn dossier erbij om te achterhalen waar ik de afgelopen maanden mee te maken heb gehad en dan hoor ik graag wat jullie mij aanbieden.

Gewenste oplossing

Ik wil dat de diensten zsm weer beschikbaar zijn en dat ik gecompenseerd word voor de periode dat ik geen gebruik heb kunnen maken van de diensten + een vergoedinf voor het ervaren ongemak (zeker na het incident van vorige keer)
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Matthijs
    Datum
    Nog niks gehoord..
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,
    We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.
    We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

    Groetjes, Team Privacy & Complaints

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen