Opgelost door T-Mobile : Al een week geen internet en geen alternatief

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 612788
Gebruiker
Flipster202
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Sinds vorige week vrijdag heb ik thuis geen internet. Het probleem ligt ingewikkeld en dat snap ik, maar ik heb gewoon een week geen internet en ik heb het echt nodig. Als het vandaag niet wordt opgelost gaat er sowieso weer een weekend over heen ( want de technische dienst werkt niet in het weekend..) ik kan gewoon niet zo lang zonder internet. Ik heb dit al meerdere keren aangegeven bij T - mobile. Dan krijg je een unlimited voucher maar in mijn huis heb ik slecht bereik. Waardoor ik daar niks aan heb. Het internet op mijn telefoon is te traag door het slechte bereik. Ook dit heb ik aangegeven maar dat moet ik dan maar voor lief nemen? De hele week zit ik van alles te regelen en om te gooien om normale dingen te kunnen doen via internet (zoals werk of privé dingen) maar ik kan dat niet nog langer volhouden en dat zou ook niet moeten. Mijn hond is ziek en ik kan niet eens via de camera in de gaten houden hoe het gaat maar ik kan ook niet overal met mijn hond heen. Ik vind dit echt een vreselijke service en had dit nooit verwacht van t mobile, dat ze hier geen oplossing voor kunnen bedenken.

Gewenste oplossing

Dat t mobile met spoed een oplossing gaat bedenken, dat ik gewoon internet heb in huis. Het probleem sneller oplossen gaat misschien niet (behalve als t mobile hun technische dienst ook in het weekend er aan laat werken). Maar dat ze dan met een alternatief komen voor internet in mijn huis.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,
    We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.

    We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

    Groetjes, Team Privacy & Complaints
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemorgen,

    Vandaag hebben we je een e-mail gestuurd met een oplossing.
    Als je tevreden bent, wil je dan de klacht op Klachtenkompas sluiten?

    En laat anders weten wanneer we je kunnen bellen, we komen graag met je in contact!

    Groetjes, Team Privacy & Complaints

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen