Opgelost door T-Mobile : Als klant van T-mobile ben ik niet in bescherming genomen tegen fraudeurs.

content Opgelost
Massin

Afgelopen 4 maanden is er wekelijks 5 Euro extra afgeschreven. Navraag gedaan en blijkbaar heeft dat te maken met FTMSC betalingen. Ik had hier totaal geen weet van. T-mobile medewerker gaf aan dit te blokkeren en dat het fraude is van een of andere app/ instantie (in mijn geval een spel waar ik nooit van heb gehoord nl Subway Surfers??)

Waarom worden wij als klant niet beschermd voor dit soort praktijken?
Waarom moeten we eerst gefraudeerd worden en dan pas erachter komen dat er iets geblokkeerd kan/moet worden?

Ik begrijp dat er mensen zijn die hier gebruik van maken, laat deze dan de dienst aanzetten ipv het per definitie voor iedereen open laten.

Nu moet ik 4 weken het onderzoek afwachten dat door T-Mobile uitgevoerd gaat worden. En dan maar hopen dat het geld terugkomt.

Graag klanten tegen dit soort zaken in bescherming nemen.
Graag alle ten onrechte afgeschreven bedragen terug storten

T-Mobile
    Beste mevrouw/meneer,
    Uw klacht isin behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

Klantenservice T-Mobile

Massin
Groot gedeelte van het bedrag wordt terug gegeven.

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?