Opgelost door T-Mobile : Beëindigen contract

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 597315
Gebruiker
Sterren#89
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Mijn vader is in augustus jl. overleden. We hebben contact opgenomen om aan te geven om het contract op een andere naam te zetten. Helaas loopt het contract nog steeds op de oude naam. Er wordt nog steeds geld afgeschreven terwijl er geen gebruik wordt gemaakt. Jammer dat er in deze moeilijke periode niet altijd adequaat wordt meegewerkt. Hopelijk nemen ze deze klacht serieus en wordt het zsm opgelost.

Gewenste oplossing

Ze kunnen telefonisch contact opnemen.
Geboden oplossing
T-mobile heeft contact opgenomen om het op te lossen. Ik wacht nog op de eindafrekening af.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht isin behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,Team Privacy & Complaints
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,

    Uw klacht is inmiddels opgelost en u heeft op 30 mei 2022 een e-mail van ons ontvangen. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Team Privacy &Complaints

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen