Klacht T-Mobile : Belachelijk lange wachttijd op een monteur!

Klachtnummer
# 360112
Gebruiker
Castel82
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geen internet en geen televisie.
De eerste mogelijkheid dat een monteur langs kan komen is pas een week later, op een werkdag als er niemand thuis is.
Geen mogelijkheid voor een ander tijdstip. Probeer ik een andere dag in te plannen dan duurt het maar liefst 2 weken voordat er een monteur langs kan komen!!!

De oplossing

Mogelijkheid bieden dat er sneller een monteur langs komt.

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste meneer Castelein,


    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.


    Met vriendelijke groet,


    Klantenservice T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    Castel82
    Datum
    Monteur A langs sturen om te constateren dat er geen signaal is terwijl dat al geconstateerd was. Vervolgens weer 3 tot 5 Werkdagen moeten wachten voordat monteur B even in de wijkcentrale kan kijken of daar misschien iets mis is. al met al dus 2 weken geen internet en tv.

  3. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Geachte heer Castelein,

    Uit onze gegevens blijkt dat uw klacht is opgelost.

    Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,


    Klantenservice T-Mobile Thuis

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen