Klacht T-Mobile : Belofte niet volledig nagekomen

Klachtnummer
# 425435
Gebruiker
Ruud Wedding
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn mobiele telefoon is onterecht afgesloten.

De oplossing

Dat de belofte alsnog volledig wordt uitgevoerd die het filiaal in mijn woonplaats namens het bedrijf heeft gemaakt, namellijk dat alle toekomstige betalingen voor het mobiele abonnement op elke 23ste van iedere maand plaatsvindt. Zie screenshot bijlage

3 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Wedding,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Wedding,

    Vandaag hebben wij uw vragen beantwoord door middel van een e-mailbericht. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Wedding,

    Vandaag hebben wij uw vragen beantwoord door middel van een e-mailbericht. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen