Opgelost door T-Mobile : Betalen voor een spookrekening?

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 398818
Gebruiker
Marlon
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na drie maanden lukte het T-Mobile niet mij aan te sluiten op de glasvezelkabel in Amsterdam. Na vele telefoontjes en dito smoezen aangehoord te hebben heb ik wegens wanprestatie mijn contract ontbonden. De €75 die ik zou moeten betalen werd mij kwijt gescholden. Mooi zou je denken, niets is minder waar. T-Mobile blijft mij lastig valken met rekeningen en dreigingen van een incassobureau.
Ik moet de €75 eerst betalen, daarna gaan zij het mij terug betalen, dat regelen ze zo. Nou daar geloof ik nou niets van, Er staat geen enkele rekening open en er is ook geen enekele reden om te betalen.

De oplossing

Ik wil dat T-Mobile ophoudt mij te dwingen ten onrechte €75 te betalen. Dit bedrag is door T-Mobilr kwijtgescholden en betaling hiervan vragen is schandalig.

5 reacties

  1. Auteur
    Marlon
    Datum
    Niet reageren op mijn klacht dat zegt genoeg, T-Mobile wees sportief, bied je excuus aan en houd op met het sturen van spookrekeningen.
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  3. Auteur
    Marlon
    Datum
    T-Mobile heeft contact met mij opgenomen. Het bedrag van €75 was al
    weggehaald er stond alleen nog €15 incassokosten, deze zijn mij nu ook kwijtgescholden. Hopelijk komt alles bij de goede afdeling en ben ik af van het stalken van T-Mibile.
  4. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw Vlas,
    Ik heb de € 15.00 gecrediteerd en heb een stop gevraagd op de herinneringen en aanmaningen.
    Ik wil u verder vriendelijk vragen uw melding af te sluiten.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

  5. Auteur
    Marlon
    Datum
    Goed geregeld T-Mobile en eindelijk afgehandeld 😃

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marlon
Datum
Uiteindelijke oplossing
De €75 was af afgeboekt. Ondertussen waren mij €15 incassokosten in rekening gebracht, wordt verrekend op de eerstvolgende rekening volgens de mail van T-Mobile. Hoop niet dat ze weer gaan bedenken dat ik dat eerst moet betalen en dat er vervolgens wordt beloofd dat het terugbetaald wordt en als ik dat weiger mij incassokosten in rekening te brengen. Het is nu de vraag of T-Mobile zich aan zijn afspraken houdt en stopt met rekening sturen en incasso kosten in rekening brengen. De openstaande rekeningen worden gecrediteerd. Update 15 november Nog steeds geen betalingsherinnering ontvangen en of dreiging met een incassobureau . Ook nog geen officiële mail dat de betaling gecrediteerd is. Mailtje met excuus ook nog niet ontvangen. Maar misschien verwacht ik wel te veel. Wacht het af.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen