Klacht T-Mobile : Blokade en servicd is niks en opgehangen in me oor

Nee

Hallo

Ik wil klacht indienen over de service. Heb meerdere malencontact gehad met klantenservice over mijn abbonoment dat ik ben gaan verhuizen tijdelijk naar belgie
Nu is blokade op me simkaart omday factuur niet had betaald is donderdag 27 betaald. Vandaag contact gehad met klantenservice over dat ik nog steeds me simkaart niet kan gebruiken is gezegd blokde is er af wij kunnne niks doen je moet chatten met medewerker en bewijs op sturen omdat ik veel ib buitenland (belgie) ik vind het niet kunnen wat jullie probleen jullie hebben het gedaan dat ik de dupbe ervan ben ik betaal elke maand netjes me factuur.. Wat nu ik wil dat ik gewoon kan bellen

Dat ik gewoon me abbo wil gebruiken ook al zit ik in buitenland

T-Mobile Mobiel
    Beste mevrouw |Nassiri,

Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij hopen dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?

Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?