Opgelost door T-Mobile : chaos en valse beloftes bij t-mobile zorgt voor escalatie van klachten.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 274625
Gebruiker
elsje2017
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanaf het begin van ons contract problemen gehad met het nakomen van de afspraken, klachten worden niet afgehandeld, er wordt niet teruggebeld terwijl dit toegezegd wordt etc.. De vriendelijke medewerkers " begrijpen" de klachten, maar er komt na herhaaldelijk contact geen oplossing, waardoor problemen zich op blijven stapelen. T-mobile is inmiddels zelf ook de draad kwijt, zoveel problemen en halve oplossingen.inmiddels is de klacht omgezet naar een escalatieklacht. Ik heb gevraagd om een persoonlijk gesprek om alles op te lossen, en een overzicht van onze gegevens bij T-mobile. Dit is alle twee niet mogelijk. Frustratie alom

De oplossing

Inzicht in onze gegevens, compensatie en een persoonlijk gesprek.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw van den Elsen,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw van Elsen,

    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten? Met vriendelijke groet,

    Klantenservice T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
elsje2017
Datum
Uiteindelijke oplossing
T-Mobile heeft ( iets buiten de beloofde termijn van een week) contact opgenomen. Ze geven aan intern te gaan werken aan de informatieverstrekking aan telefonisten. Het probleem lag er voornamelijk bij dat telefonisten niet goed op de hoogte zijn van bepaalde afspraken en daardoor afspraken maakte die ze niet na konden komen. Aangezien de problemen voor beide partijen moeilijk te overzien zijn zijn we tot een schikking gekomen. 2 weken later opnieuw contact gehad, omdat de beloofde oplossing nog niet is gerealiseerd, wordt door t-mobile opnieuw met spoed aan gewerkt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen