Opgelost door T-Mobile : chaos en valse beloftes bij t-mobile zorgt voor escalatie van klachten.

content Opgelost
elsje2017

Vanaf het begin van ons contract problemen gehad met het nakomen van de afspraken, klachten worden niet afgehandeld, er wordt niet teruggebeld terwijl dit toegezegd wordt etc.. De vriendelijke medewerkers " begrijpen" de klachten, maar er komt na herhaaldelijk contact geen oplossing, waardoor problemen zich op blijven stapelen. T-mobile is inmiddels zelf ook de draad kwijt, zoveel problemen en halve oplossingen.inmiddels is de klacht omgezet naar een escalatieklacht. Ik heb gevraagd om een persoonlijk gesprek om alles op te lossen, en een overzicht van onze gegevens bij T-mobile. Dit is alle twee niet mogelijk. Frustratie alom

Inzicht in onze gegevens, compensatie en een persoonlijk gesprek.

T-Mobile
    Beste mevrouw van den Elsen,

Klantenservice T-Mobile
    T-Mobile
    Beste mevrouw van Elsen,

Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten? Met vriendelijke groet,

Klantenservice T-Mobile

elsje2017
T-Mobile heeft ( iets buiten de beloofde termijn van een week) contact opgenomen. Ze geven aan intern te gaan werken aan de informatieverstrekking aan telefonisten. Het probleem lag er voornamelijk bij dat telefonisten niet goed op de hoogte zijn van bepaalde afspraken en daardoor afspraken maakte die ze niet na konden komen. Aangezien de problemen voor beide partijen moeilijk te overzien zijn zijn we tot een schikking gekomen. 2 weken later opnieuw contact gehad, omdat de beloofde oplossing nog niet is gerealiseerd, wordt door t-mobile opnieuw met spoed aan gewerkt.

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?