Klacht T-Mobile : Contact voldoet niet aan wat mij is toegezegd bij afsluiten hiervan

Wordtnietvrolijkvan

Sinds 15 augustus 2010 ben ik overgestapt van Telfort naar t-mobile. Ik was heel erg tevreden over Telfort en wilde eigenlijk niet overstappen. In de t-mobile winkel zei verkoopster dat ik €7 minder zou moeten betalen per maand dan bij Telfort. Ik heb 2 gsm abonnementen bij t-mobile en zou daar dus extra klanten voordeel mee krijgen. Ik heb een opsomming gemaakt van mijn eisen, die mogelijk waren bij Telfort
Alle zenders terug kijken? antwoord:ja werkelijkheid: 7, en ik zie of het begin of het einde als ik terug kijk, nooit heel het programma
5x gevraagd: 5 films tegelijkertijd tijd opnemen? Ja, niet opnemen op 2kastjes tegelijkertijd tijd maar apart wel (nu heb ik maar 1 kastje waar ik mee op kan nemen en de 2e is dus weg...) we hebben groter geheugen op kastje dan Telfort.
Werkelijkheid: 2 films...als ik 2 films opneem en duren tot 22:15 en ander begint om 22:10 kan ik die niet opnemen want er is overlap.
Source/input op afstandsbediening zodat ik kan veranderen van HDMI ed...antwoord ja
Werkelijkheid: als ik op input duw krijg ik toetsenbord te zien, moet via input op tv verwisselen, als ik verwissel reageer put tv ook niet meer op volume

Ik ben dus gigantisch voorgelogen/bedrogen in de winkel, als ik dit had geweten had ik nooit overgestapt.
Vanaf dag 1 loop ik hier klachten over in te dienen bij t-mobile, ik kan eenmalig schadevergoeding krijgen van €10. Ik wil kosteloos weg bij ze, ik wil weer naar Telfort waar ik super tevreden mee was. Bij t-mobile wordt er gezegd u heeft bedenktijd gehad, nu moet u jaar blijven of u betaald boete en gaat weg. In mijn bedenktijd kon ik nog geen gebruik maken van de diensten van t-mobile, had ik dit wel kunnen doen, had ik heel snel bij postkantoor gestaan om zooitje terug te sturen en alles af te melden. Vanaf dag 1 ben ik nu klachten aan het indienen, maar helpt niet, kunnen jullie mij helpen?!

Kosteloos mijn abonnement thuis opzeggen.

T-Mobile Thuis
    Beste,

Team T-Mobile Thuis
    Wordtnietvrolijkvan
    Ben nu naar tevredenheid geholpen, helaas dat het via deze manier moest, maar wel blij dat het als nog geregeld is naar tevredenheid, heel erg bedankt

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?