Opgelost door T-Mobile : Dat men mijn contract van 24 maanden onterecht stilzwijgend verlengt en niet is beeindigd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 549610
Gebruiker
R Sint
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een contract “4G voor Thuis“ voor twee jaar welke ik niet verlengd heb maar deze is niet beëindigd! Na contact opgenomen te hebben zei men dat geen contract automatisch eindigde en werd deze pas beëindigd een maand erop.
4G voor Thuis '18
24 maanden
4G voor Thuis add-ons: Unlimited 4G voor Thuis '18 Per direct

De oplossing

Inmiddels heb ik het geld gestorneerd en wil ik dat het contract per 09-08-2021 wordt beëindigd en niet op 09-09-2021.

1 reactie

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste klant,
    Wij hebben elkaar zojuist gesproken en zijn overeengekomen om uw abonnement per uitzondering vandaag direct te beëindigen. U betaald hiermee tot en met 12 augustus 2021 abonnementskoten.
    Ik hoop uw klacht hiermee naar tevredenheid te hebben opgelost.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R Sint
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het contract word per direct beëindigd. Helaas wordt bij het afsluiten van het contract wat je aangaat voor 24 maanden en in de winkel afsluit niet verteld dat deze na 24 maanden gewoon doorloopt maar dat je dat terug moet lezen in de kleine lettertjes. Men kan deze klacht voorkomen door bij het afsluiten duidelijk te vermelden dat na 24 maanden het contract doorloopt en niet automatisch eindigt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen