Opgelost door T-Mobile : Dat men mijn contract van 24 maanden onterecht stilzwijgend verlengt en niet is beeindigd.

content Opgelost
R Sint

Ik had een contract “4G voor Thuis“ voor twee jaar welke ik niet verlengd heb maar deze is niet beëindigd! Na contact opgenomen te hebben zei men dat geen contract automatisch eindigde en werd deze pas beëindigd een maand erop.
4G voor Thuis '18
24 maanden
4G voor Thuis add-ons: Unlimited 4G voor Thuis '18 Per direct

Inmiddels heb ik het geld gestorneerd en wil ik dat het contract per 09-08-2021 wordt beëindigd en niet op 09-09-2021.

T-Mobile
    Beste klant,
    Wij hebben elkaar zojuist gesproken en zijn overeengekomen om uw abonnement per uitzondering vandaag direct te beëindigen. U betaald hiermee tot en met 12 augustus 2021 abonnementskoten.
    Ik hoop uw klacht hiermee naar tevredenheid te hebben opgelost.
    Klantenservice T-Mobile

R Sint
Het contract word per direct beëindigd. Helaas wordt bij het afsluiten van het contract wat je aangaat voor 24 maanden en in de winkel afsluit niet verteld dat deze na 24 maanden gewoon doorloopt maar dat je dat terug moet lezen in de kleine lettertjes. Men kan deze klacht voorkomen door bij het afsluiten duidelijk te vermelden dat na 24 maanden het contract doorloopt en niet automatisch eindigt.

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?