Klacht T-Mobile : Doorschakel probleem

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 546890
Gebruiker
ton
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na een update van t mobile schakeld onze huis telefoon pas na10 keer door
Vele telefoontjes gepleegt ze zouden het oplossen na 2 maanden verteld een medewerkster van da klanten service dat dit niet mogelijk is .

T Mobile geeft een hele slechte service bijelkeprovider kan jekiezen naheveel tijd de telefoon door schakleld behalve bij dit geweldige bedrijf .
Heb hun gemeld dat ik naar eenandere provider zal gaan andwoord dan moet je dat maar lekker doen BIZAR gewoon

De oplossing

Dit oplossen bij iedereen kan het behalve bij T mobile

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    ton
    Datum
    Ben erg benieuwd of ze di nu op gaan lossen we vliegen naar de maan maar een telefoon 4 keer over latten gaan is niet mogelijk bij T MOBIELE
  3. Auteur
    ton
    Datum
    Volgens Tmobile is het niet mogelijk om de telefoon op een andere manier door e schakelen ze zijn het aan het onderzoeken zouden me vorige week terug bellen maar niks gehoord.
  4. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Vandaag hebben wij uw klacht beantwoordt door middel van een e-mailbericht.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ton
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen