Klacht T-Mobile : Dubbel betaald voor toestel in 2011, geld nog niet teruggestort

SV3ND3M3N

In december 2011 heb ik mijn abonnement bij T-Mobile verlengd voor 2 jaar, en daarbij een iPhone 4S besteld à €119,95. Nadat ik dit bedrag bij de koerier had afgerekend, bleek er een Samsung in het geleverde pakket te zitten. Enkele dagen later kwam de koerier weer langs om de Samsung op te halen en mij het juiste pakket te leveren. Echter mocht hij het pakket niet aan me meegeven zonder dat ik opnieuw €119,95 zou afrekenen. Dit zou ik vervolgens via de klantenservice van T-Mobile teruggestort krijgen. Ruim anderhalf jaar verder en het geld is nog steeds niet teruggestort. Ik heb inmiddels tientallen keren gebeld; iedere keer krijg ik te horen dat het inderdaad schandalig is dat het nog niet is opgelost en dat de desbetreffende medewerker de zaak persoonlijk zal gaan oplossen. Iedere keer moet ik het verhaal opnieuw uitleggen; iedere keer moet ik IMEI-nummers en kopieën van mijn afschriften mailen, en nòg is het niet opgelost. Ik ben radeloos; ik wil mijn geld gewoon terug.

Allereerst het onmiddelijk terugstorten van de teveel betaalde €119,95. Ik hoef niet per sé van mijn contract af; ik ben op dit incident na verder erg te spreken over jullie diensten. Echter lijkt mij compensatie meer dan gepast daar ik al lange tijd trouwe klant bij jullie ben, jullie klantenservice mij in anderhalf jaar tijd nog steeds niet heeft kunnen helpen en jullie bovendien al anderhalf jaar rente opstrijken van mijn geld. Ik dacht zelf aan een korting op mijn volgende abonnementsverlenging.

T-Mobile
    Beste heer Zeevalk, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen. Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
    T-Mobile
    Beste meneer/mevrouw, Vandaag hebben wij uw klacht telefonisch besproken en hebben u een oplossing kunnen bieden. Wij zijn blij dat u tevreden bent dat uw klacht opgelost is.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw melding op Klachtenkompas af te sluiten?Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?