Klacht T-Mobile : Eenzijdig doorlopend abonnement veranderen.

Klachtnummer
# 139296
Gebruiker
jdj
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb bericht gehad van T mobile dat mijn contract veranderd word.
Mijn contract was een flex 15 sim only.
Dit was een contract waar je beltegoed gewoon bleef bewaard.
Nu krijg ik een "goedkoop"contract aangeboden voor 2 jaar zonder beltegoed.
Daarna word het duurder dan dat we nu hebben.
Mijn beltegoed (ruim 1000 euro) word weggegooid.
Kan en mag dit zo maar,een bestaand contract op deze manier teniet doen ??
ik heb zelf op de site van Tmobile geweest waar het regent van deze klachten maar er word alleen geantwoord dat ze er niets aan kunnen veranderen
Gr J de Jong.

De oplossing

Bijv een tegoed voor een nieuw mobiel of tablet.
Mag ook in contanten

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer/mevrouw de Jong,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte heer De Jong

    Wij hebben naar aanleiding van uw bericht getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas was u niet bereikbaar. Wij hebben u een inhoudelijke reactie per e-mail gestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen