Klacht T-Mobile : Erg onduidelijk en slecht geholpen!

Klachtnummer
# 433986
Gebruiker
Boos_en_blond
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Super onduidelijk!

Ik kreeg vandaag een e-mail dat mijn internet vandaag om 6 uur in zou gaan. Ik alles geïnstalleerd, maar geen connectie.

Dus ik besloot om contact op te nemen met de klantenservice van T-Mobile.

Ik was eerst geholpen door een vrouw, ze probeerde voor me te kijken waar het probleem zat met mijn internet. En ze vertelde me dat ze niet kon zien waar het problem was en dat ik online een afspraak kon maken dat een monteur langs zou komen. Toen ik dat probeerde, stond er dat ik geen afspraak kon maken.

Toen belde ik maar terug. En kreeg ik een man aan de telefoon die me vertelde dat het problem was van een automaties system en dat er niks kan veranderd worden. Dat ik maar moest wachten nu tot de orginale ingang datum ondanks dat we de modus al dagen in bezit hebben. Een email kregen dat het vanaf vandaag gaat werken.Ik werd verder gewoon niet geholpen. Niet klantvriendelijk en gewoon onduidelijk.

De oplossing

Dat er daadwerkelijk een monteur langskomst. Betere comminucatie is en het internet het gewoon gaat doen!

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen op korte termijn contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum

    Beste mevrouw/meneer,

    We hebben naar aanleiding van uw vraag getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas was u niet bereikbaar. Kunt u aangeven wanneer u telefonisch bereikbaar bent?

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen