Klacht T-Mobile : Failed to comply with consumer rights law.

Klachtnummer
# 390665
Gebruiker
Fariss
Datum
2 reacties

Details

Klacht

I purchased an iPhone from T-mobile, It has absolutely no function of calling as the sound card is broken. I have sent it off for repair and under the consumer rights law in which the company must provide a free repair or replacement. I have been offered a repair for €422 or they can send my broken device back for a fee of €32.

Gewenste oplossing

I would like my product to be repaired for free or a free replacement sent back to me.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste mevrouw/meneer,

    Uw klacht is in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice T-Mobile
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Dear Sir Manson,

    We have send you a reply on your e-mail.

    With kind regards,
    Klantenservice T-Mobile

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen