Klacht T-Mobile : Flex abonnement wordt Stel Samen & Stel Bij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 140594
Gebruiker
Margriet
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Klacht reeds telefonisch 2 maal en per aangetekende brief dd 23-11-2015 bij het bedrijf gemeld. Komt geen voldoende reactie op enkele de mededeling dat zij getracht hebben mij telefonisch te bereiken en dat ik via via tel 0624001200 mij zelf kan melden,.Heb ik ook g4daan maar er komt geen enkele voor mij afdoende oplossing.

De oplossing

De door mij aan U voorgestelde oplossing te weten het beltegoed van € 1076,00 gebruiken om de maandelijkse nieuwe abonnementskosten mee te betalen (te weten volgens het aanbod € 30,00 per maand ) tot het beltegoed op os.

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Steijven,

    Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    Margriet
    Datum
    Ik ga hier niet mee akkoord . Het door mij opgebouwde beltegoed wil ik verrekend hebben met de abonnementskosten voor het nieuwe abonnement totdat het beltegoed op is. De klacht is naar mij inziens met een standaard berichtje door T mobile afgedaan en ik ga hiermee niet akkoord. De oplossing van de abonnementskorting wat aangedragen wordt is niet voldoende.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Geachte mevrouw Steijven,

    Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is. Wij kunnen u echter geen ander voorstel doen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

    Met vriendelijke groet,

    T-Mobile Klantenservice
  4. Auteur
    Margriet
    Datum
    De klacht afhandeling is helemaal niet gelukt. Het gedane voorstel van T mobile kan ik niet accepteren maar zij doen niets met de door mij aangedragen oplossing.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Margriet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen