Klacht T-Mobile : Flex-abonnement

Moekie

Sinds jaren heb ik een flex abonnement. Inmiddels heb ik een beltegoed opgebouwd van € 322,00. Vandaag bericht gekregen van T-mobile dat ik dit binnen een maand moet opmaken omdat het omgezet wordt in een ander abonnement.
Ongelofelijk, jaren keurig betalen, beltegoed opbouwen om in het buitenland te kunnen bellen en dat wordt zomaar afgenomen.
T-mobile kan dit toch niet maken tegenover zijn trouwe klanten?

Ik vraag aan T-mobile een passende oplossing die voor ons allebei gunstig is. De oplossing die nu geboden wordt is dat niet voor mij.
Ik wil graag een compensatie van mijn opgebouwde beltegoed in de vorm van een prepaidkaart met beltegoed, een abonnement dat ik de komende 2 jaar niet hoef te betalen of een korting van € 250,00 op een nieuw aan te schaffen telefoon.
ik wli dit op een goede manier oplossen en naar ik hoop T-mobile ook!

T-Mobile
    Geachte mevrouw Jaring,

Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten.

Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

Met vriendelijke groeten,

T-Mobile Klantenservice
    Moekie
    Er is mij geen voorstel gedaan anders dan wat iedereen heeft ontvangen!
    Ik vraag om een oplossing die ons beide blij maakt!
    T-Mobile
    Geachte mevrouw Jaring,

Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is. Wij kunnen u echter geen ander voorstel doen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?