Klacht T-Mobile : Flex-abonnement
Details
Klacht
Sinds jaren heb ik een flex abonnement. Inmiddels heb ik een beltegoed opgebouwd van € 322,00. Vandaag bericht gekregen van T-mobile dat ik dit binnen een maand moet opmaken omdat het omgezet wordt in een ander abonnement.Ongelofelijk, jaren keurig betalen, beltegoed opbouwen om in het buitenland te kunnen bellen en dat wordt zomaar afgenomen.
T-mobile kan dit toch niet maken tegenover zijn trouwe klanten?
Gewenste oplossing
Ik vraag aan T-mobile een passende oplossing die voor ons allebei gunstig is. De oplossing die nu geboden wordt is dat niet voor mij.Ik wil graag een compensatie van mijn opgebouwde beltegoed in de vorm van een prepaidkaart met beltegoed, een abonnement dat ik de komende 2 jaar niet hoef te betalen of een korting van € 250,00 op een nieuw aan te schaffen telefoon.
ik wli dit op een goede manier oplossen en naar ik hoop T-mobile ook!
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.