Opgelost door T-Mobile : Foutiefe afschrijving

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 342591
Gebruiker
Phiamaria
Datum
4 reacties

Details

Klacht

We waren overgestapt naar t mobile thuis. Maar omdat we valselijk waren ingelicht mochten we er kosteloos vanaf. Tot mijn stomme verbazing werd er ineens bijna €300,00 afgeschreven. Weer voor de zoveelste keer naar de winkel die ons toen prima hadden geholpen. Hij weer gebeld naar kantoor en kreeg de mededeling dat de opzegging is afgekeurd omdat we overgestapt zijn naar een andere provider. Wat hadden we dan moeten doen? Zonder internet en tv blijven? Weer heeft de manager alles uitgelegd voor de 4de keer. En nu maar weer afwachten. Inmiddels heb ik het geld terug geboekt. Maar ik heb er wel een zwaar hoofd in.

Gewenste oplossing

Ik wil zwart op wit dat ik kosteloos kon opstappen en fatsoenlijke excuses voor het gedoe.
Geboden oplossing
Creditering van het openstaande bedrag.
Status
opgelost
Beoordeling
content

4 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Beste mevrouw/heer, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet, Team T-Mobile Thuis
  2. Auteur
    Phiamaria
    Datum
    Zou het prettig vinden als het probleem wordt opgelost
  3. Auteur
    Phiamaria
    Datum
    Nog steeds geen reactie. Heel slecht.
  4. Auteur
    T-Mobile Thuis
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Korthuis,

    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Met vriendelijke groet, T-Mobile Thuis

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen