Opgelost door T-Mobile : Foutiefe afschrijving
Details
Klacht
We waren overgestapt naar t mobile thuis. Maar omdat we valselijk waren ingelicht mochten we er kosteloos vanaf. Tot mijn stomme verbazing werd er ineens bijna €300,00 afgeschreven. Weer voor de zoveelste keer naar de winkel die ons toen prima hadden geholpen. Hij weer gebeld naar kantoor en kreeg de mededeling dat de opzegging is afgekeurd omdat we overgestapt zijn naar een andere provider. Wat hadden we dan moeten doen? Zonder internet en tv blijven? Weer heeft de manager alles uitgelegd voor de 4de keer. En nu maar weer afwachten. Inmiddels heb ik het geld terug geboekt. Maar ik heb er wel een zwaar hoofd in.Gewenste oplossing
Ik wil zwart op wit dat ik kosteloos kon opstappen en fatsoenlijke excuses voor het gedoe.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.