Klacht T-Mobile : gebrek aan medewerking om verkeerd betaalde factuur terug te storten.

Klachtnummer
# 305926
Gebruiker
Doerga1
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 3 maanden factuur betaald naar verkeerde afdeling van T-Mobile. Een bedrag overgemaakt naar T-Mobile mobiel i.p.v. naar de afdeling T-Mobile thuis. Heb verschillende malen contact gemaakt en tot heden is er maar 1 factuur bedrag van 38,50 euro terug gestort. In feite heb ik dan nog 2 maanden factuur bedrag tegoed.

De oplossing

Consumentenbond bemiddeld in het terugstorten van de 2 verkeerd overgemaakte bedragen.

2 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Beste meneer Doerga,

    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. Wij zullen op korte termijn contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice
  2. Auteur
    T-Mobile Mobiel
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Doerga,

    Wij zijn telefonisch tot een oplossing gekomen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klacht te sluiten?

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen