Klacht T-Mobile : Gedupeerd door eenzijdig opheffen flex abonnement door Tmobile

Denise

Flex abonnement wordt verplicht omgezet naar Stel samen en stel bij door provider. Dit is een goedkoper abonnement maar het tegoed van 365 euro,waar destijds is toegezegd dat het onbeperkt houdbaar is gaat verloren.
Dit gebeurde kort nadat ik een I phone had aangeschaft en mijn vaste telefoon had opgezegd om mijn beltegoed te gebruiken.
Vorige maand nog naar de telefoonwinkel in Utrecht geweest om te overleggen of dit wel kon met mijn abonnement.

Beltegoed overhevelen bv voor gebruik van internet of andere diensten of geld terug

T-Mobile
    Geachte mevrouw Pattyn,

Het spijt ons te vernemen dat u zich niet kunt vinden in het gedane voorstel. Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

T-Mobile Klantenservice
    Denise
    Ik verwacht een persoonlijke reactie en een duidelijke argumentatie waarom Tmobile (anoniem) zijn beloftes verbreekt en eerder gemaakte toezeggingen niet nakomt .
    Naast het feit dat het bedrijf in sociaal media geen enkele vorm van compensatie aanbiedt lijkt het ook de meest elementaire omgangsvormen te ontberen.

T-Mobile
    Geachte mevrouw Pattyn,

Wij begrijpen dat dit niet het gewenste antwoord is. Wij kunnen u echter geen ander voorstel doen. Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht te sluiten.

T-Mobile Klantenservice

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?