Opgelost door T-Mobile : geen afspraak voor monteur kunnen inplannen

content Opgelost
jalvlier

ik ben overgestapt naar t-mobile thuis glasvezel.

glasvezel is 2 weken geleden gelegd, 1 week geleden getest, ik heb het installatie pakket al ontvangen en een sms bericht dat ik het kan installeren.
er zou nog een afspraak komen voor de installateur omdat je het pakket niet zelf mag installeren wanneer je gebruikt maakt van glasvezel.

ik wacht nu al een week op guidion om mij te bellen voor een afspraak in te plannen.
onder tussen zit ik al een week zonder internet en TV, heb een bedrijf aan huis dit kost mij omzet, ik kan niet werken zonder internet.

ik heb t-mobile gebeld om een afspraak te maken voor een installateur t-mobile kon me niet helpen en wilde mij ook het nummer van Guidion niet geven.

ik heb het. nummer van Guidion maar. gegoogeld en al 5 keer op gebeld met een wacht rij van 55 minuten. ook zei konden geen afspraak in plannen en hebben het door gestuurd naar een andere afdeling.

nu zit ik nog steeds wachten tot ik ooit iets hoor, om een afspraak te maken daarna dus nog wachten op de daadwerkelijke afspraak (ze hebben het druk dus zal niet meteen geholpen kunnen worden) en het installeren.

het feit dat er geen perspectief word geboden hoe lang het hele process zou duren stoort me omdat ik dus niet weet wanneer ik weer kan gaan werken en inkomsten kan verkrijgen.
ook de inefficiënte communicatie stoort me enorm, als je al weet wanneer het glasvezel word geïnstalleerd en getest kun je toch ook al meteen een afspraak inplannen voor een monteur? blijkbaar heel moeilijk.

hoe krijg ik in godsnaam een afspraak om het pakket te installeren?
en bij wie kan ik mijn on kosten aan verlies van omzet declareren?

ik wil zo snel mogelijk internet en op zijn minst perspectief wanneer er ooit iemand contact gaat op nemen om überhaupt een afspraak te maken.

Goedemiddag,

Naar aanleiding van je melding heb ik telefonisch contact met je opgenomen. Ik kom er woensdag aanstaande weer bij je op terug.

Groetjes,
    Team Privacy & Complaints / Klantenservice T-Mobile (weghalen wat niet van toepassing is)

Goedemiddag,

Ik heb contact gehad met onze technische afdeling. Er zal vanaf 18/10/2022 binnen 5 werkdagen contact met u worden opgenomen door KPN.

Met vriendelijke groeten,
    jalvlier
    Mijn internet en tv is inmiddelsaangesloten ook een bevestigingsbrief mail gehad dat kun tmobile thuis is geactiveerd echter ik probeer de T-Mobile anywhere app intestellen zodat ik boven ook tv-kanaal kijken, helaas heb ik tv pincode en staat er in mijn T-Mobile dat mijn abonnement is geannuleerd en ik geen tv abonnement heb , kan dus niet via mijn T-Mobile geen inlog gegevens inzien

Monteur was erg vriendelijk, heb hem hartelijk bedankt
    Goedemiddag,

Ik heb diverse malen geprobeerd u te bereiken maar dit is helaas niet gelukt. Met het probleem met het inloggen kan de klantenservice u van dienst zijn. Het gaat er dan om op een nieuwe inlog te gebruiken omdat u nu probeert in te loggen met uw oude login. Uw abonnement is gewoon actief maar u krijgt die melding omdat u nog nooit heeft ingelogd.

Met vriendelijke groeten,

Goedemorgen,

We hebben telefonisch je eerste melding besproken en opgelost. Voor de tweede melding heb ik je voor een snelle afhandeling van het probleem geadviseerd om contact op te nemen met onze Klantenservice. Verder wil ik je bedanken voor je tijd en het fijne gesprek.
    Zou je de klacht op Klachtenkompas kunnen sluiten? Bedankt!

Groetjes,
    Team Privacy & Complaints

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?