Opgelost door T-Mobile : geen afspraak voor monteur kunnen inplannen
Details
Klacht
ik ben overgestapt naar t-mobile thuis glasvezel.glasvezel is 2 weken geleden gelegd, 1 week geleden getest, ik heb het installatie pakket al ontvangen en een sms bericht dat ik het kan installeren.
er zou nog een afspraak komen voor de installateur omdat je het pakket niet zelf mag installeren wanneer je gebruikt maakt van glasvezel.
ik wacht nu al een week op guidion om mij te bellen voor een afspraak in te plannen.
onder tussen zit ik al een week zonder internet en TV, heb een bedrijf aan huis dit kost mij omzet, ik kan niet werken zonder internet.
ik heb t-mobile gebeld om een afspraak te maken voor een installateur t-mobile kon me niet helpen en wilde mij ook het nummer van Guidion niet geven.
ik heb het. nummer van Guidion maar. gegoogeld en al 5 keer op gebeld met een wacht rij van 55 minuten. ook zei konden geen afspraak in plannen en hebben het door gestuurd naar een andere afdeling.
nu zit ik nog steeds wachten tot ik ooit iets hoor, om een afspraak te maken daarna dus nog wachten op de daadwerkelijke afspraak (ze hebben het druk dus zal niet meteen geholpen kunnen worden) en het installeren.
het feit dat er geen perspectief word geboden hoe lang het hele process zou duren stoort me omdat ik dus niet weet wanneer ik weer kan gaan werken en inkomsten kan verkrijgen.
ook de inefficiënte communicatie stoort me enorm, als je al weet wanneer het glasvezel word geïnstalleerd en getest kun je toch ook al meteen een afspraak inplannen voor een monteur? blijkbaar heel moeilijk.
hoe krijg ik in godsnaam een afspraak om het pakket te installeren?
en bij wie kan ik mijn on kosten aan verlies van omzet declareren?
Gewenste oplossing
ik wil zo snel mogelijk internet en op zijn minst perspectief wanneer er ooit iemand contact gaat op nemen om überhaupt een afspraak te maken.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.