Opgelost door T-Mobile : Geen bereik

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 607163
Gebruiker
Noan
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Heb sinds 5 juli een abonnement afgesloten, heb behalve thuis nergens bereik.
Heb voor mijn werk internet nodig om dingen door te geven en op te zoeken maar dat kan ik dus helemaal niet.....heb contact opgenomen met T-Mobile en werd doorverwezen naar https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking maar daar kan ik ook niets mee omdat ik op verschillende plaatsen op 1 dag ben (waar ik op beide geen bereik heb) ik kan op die site alleen zoeken maar niets doorgeven en zo wordt er ook niets opgelost.....dus graag een oplossing. Heb 5g afgesloten maar zelf 3g werkt niet.......thuis geen problemen met en zonder wifi dus dat is ook al apart.

Gewenste oplossing

Zorgen dat ik overal gewoon mijn telefoon kan gebruiken.....heb deze nodig voor mijn werk......
Geboden oplossing
Vandaag contact gehad, 5g is van mijn abonnement afgehaald omdat het niet werkt. Zonder 5g werkt alles gelukkig prima. Netjes opgelost T-Mobile. Dank jullie wel!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

7 reacties

  1. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,

    We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

    Groetjes, Team Privacy & Complaints
  2. Auteur
    Noan
    Datum
    Ben in contact......nog niet opgelost.
  3. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,

    Onze technische afdeling heeft je melding in behandeling genomen en een oplossing geboden. Volgende week controleert deze afdeling of de oplossing voldoende is.

    Groetjes,
    Team Privacy & Complaints
  4. Auteur
    Noan
    Datum
    We wachten het nog even af......volgende week contact en hopelijk werkt alles na de tip die ik heb ontvangen.
  5. Auteur
    Noan
    Datum
    Ik wacht het telefoontje van T-Mobile nog even af......
  6. Auteur
    Noan
    Datum
    Ik wacht nog op een telefoontje...
  7. Auteur
    T-Mobile
    Datum
    Goedemiddag,

    Onze technische afdeling heeft je melding in behandeling genomen en een oplossing geboden. Heel erg bedankt voor je tijd. Zou je de klacht op Klachtenkompas kunnen sluiten? Bedankt!

    Groetjes,
    Team Privacy & Complaints

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen