Klacht T-Mobile : Geen data in Zwitserland en idioot geprijsde alternatieven

Stokbrood18

Afgelopen week ben ik naar Zwitserland geweest. Ik ging er vanuit dat ik hier gewoon data uit mijn normale bundel zou kunnen gebruiken, zoals bij mijn vorige provider ook het geval was. Eenmaal aangekomen bleek echter dat dit niet het geval was en T-Mobile als een van de weinigen extra laat betalen voor data gebruik in Zwitserland. Ik was hierdoor lichtelijk teleurgesteld, maar ik besloot toch maar een bundel te kopen. Toen ik door klikte naar de prijzen voor data in Zwitserland moest ik toch even 2 keer lezen. 25 euro voor 2gb data die dan ook maar 14 dagen kan gebruiken ipv de gebruikelijke 30 dagen. Dit komt er dus op neer dat als ik net zo veel data zou willen als ik in mijn huidige abbonoment heb ik 125 euro moet betalen. Voor dit geld kan ik bij elke concurrent van T-mobile goedkoper 1 maand een abbonoment afsluiten. Ik hoop dat dit bedrag een fout is geweest, want 125 euro voor 10gb data is idioot te noemen.

Ik zou graag dekking binnen de normale databundel in Zwitserland ontvangen zoals ook het geval is bij; hollandsnieuwe, KPN, Budget Mobiel, Simpel, Simyo, Tele2, Vodafone en Youfone.

Goedemorgen

We hebben je melding ontvangen en deze in behandeling genomen.

We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Goedemorgen,

Graag komen we alsnog met je in contact!
    Morgen bellen we opnieuw.

Goedemorgen,

We hebben diverse pogingen gedaan om je te bellen, maar we hebben je niet kunnen bereiken.
    Is je melding nog steeds van toepassing? Laat het even weten, dan nemen we opnieuw contact met je op!

Groetjes,
    Team Privacy & Complaints.
    Goedemiddag,

We hebben je gebeld om je melding te bespreken en op te lossen, maar we hebben je niet kunnen bereiken. Graag komen we alsnog met je in contact! Kun je ons laten weten wanneer het jou wel uitkomt om je hierover te bellen?

Team Privacy & Complaints

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?