Klacht T-Mobile : Geen gehoor bij T-Mobile

MichelH

Ik zal het e.e.a samen moeten gaan vatten anders wordt het verhaal te lang. Sinds september ben ik in het bezit van een iPhone 8 ( met verlenging via belsimpel ) inclusief abonnement bij T-Mobile. Na enkele weken begonnen de problemen dat ik niet kon bellen, niet gebeld kon worden met mijn toestel en de internetverbinding viel constant weg, een klacht die veel gehoord is bij bezitters van een iPhone 8, 8 plus en iPhone X met abonnement op het netwerk van T-Mobile. Na wekenlang gesteggel en afschuiven van T-Mobile is de oplossing voor dit probleem uiteindelijk gevonden in een nieuw toestel.
Uiteindelijk via Belsimpel geholpen en een ander toestel gekregen. Aangezien ik 8 week problemen heb gehad en amper gebruik kon maken voor de diensten waarvoor ik betaal en welke T-Mobile mij hoort te leveren ( contract ), kreeg ik vandaag ( 12-12-2017 ) de mededeling dat ik niet gecompenseerd ga worden voor de periode waar ik geen gebruik kon maken van de betaalde diensten.
Uit uiterste ontevredenheid inmiddels de laatste factuur gestorneerd dit omdat ik wettelijk gezien recht heb op een compensatie ( andere abonnees zijn wel gecompenseerd dit is te lezen op het T-Mobile forum ).
Het gebruikte excuus van T-Mobile is dat ik een ander toestel heb ontvangen en dat dat de compensatie is. Echter beroep ik mij op de garantie van het toestel, de aanbieder in dit geval Belsimpel hoort mij een deugdelijke lees werkend toestel te bieden dit was niet het geval!
Daarnaast is het toestel via Belsimpel aangeschaft en heeft deze aan mij een nieuw toestel geleverd ( na heel veel pijn en moeite en energie plus de nodige tegenwerking cq vertraging door T-Mobile ).
Echter de diensten waarvoor ik een overeenkomst heb gesloten met T-Mobile zijn niet geleverd en/of ik kon er geen gebruik van maken, ondanks dat met uitzondering van de stornering er wel netjes betaald voor is.

Compensatie voor de 8 week dat ik geen gebruik kon maken, maar wel heb betaald voor diensten. Daarnaast een betere klantenservice, klanten uit laten praten enz., enz.,

T-Mobile is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

MichelH
    Uiteindelijk kn het gelijk gesteld, echter voordat er eindelijk geluisterd werd heb ik meerdere malen moeten bellen en daarnaast een rekening storneren.

Ook een klacht indienen over T-Mobile ?